Książki o marketingu

Premiera 26.03.2022
Zamów w przedsprzedaży!

Google Data Studio książka

Jak skutecznie raportować w Google Data Studio

Książka „Jak raportować w Google Data Studio” to kompletny przewodnik po narzędziu, który pomoże Ci opanować efektywne i efektowne raportowanie. Krok po kroku nauczę Cię jak używać i wykorzystać niesamowite możliwości tego narzędzia!

Dzięki tej książce zyskasz dostęp do unikatowej wiedzy oraz poznasz wszystkie kroki, które pozwolą Ci na szybkie i sprawne raportowanie w Data Studio. Raporty szyte na miarę i atrakcyjne wizualnie, łączenie danych z różnych źródeł, łatwe udostępnianie, aktualizacja jednym kliknięciem, modyfikacja danych – to wszystko i wiele więcej znajdziesz w tej pozycji.

Poznaj razem ze mną narzędzie i jego funkcjonalności. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i przykładów dla Ciebie!

Stwórz ze mną swój pierwszy raport! Krok po kroku razem przejdziemy przez cały proces.

W książce znajdziesz wiele przydatnych wskazówek, usprawnień oraz gotowe szablony raportów - wszystko po to aby pracowało Ci się szybko i efektywnie!

Brak na magazynie

Premiera już 25.04.2022!
Zamów w przedsprzedaży!

Książka Szybka Analiza Marketingu dla managerów i firm

Szybka analiza marketingu dla managerów i właścicieli firm

Książka “Szybka analiza marketingu dla managerów i właścicieli firm” to obowiązkowa pozycja dla każdego kto chce szybko i skutecznie analizować działania marketingowe w swojej firmie. Dowiedz się w co możesz inwestować i jak sprawdzać wyniki – bez żmudnych raportów i niezrozumiałych podsumowań.

Nie musisz wiedzieć jak obsługiwać mnóstwo narzędzi i robić kampanie reklamowe – wystarczy, że będziesz potrafić ocenić ich wyniki. Z tej pozycji dowiesz się na co warto zwrócić uwagę i co jest naprawdę kluczowe w przypadku działań marketingowych. Koniec z nietrafionymi inwestycjami i przepalaniem budżetów reklamowych. 

Przejdź razem ze mną przez przegląd kanałów marketingowych i dowiedz się gdzie Twoja firma może się reklamować i w jaki sposób.

Naucz się jak wyznaczać cele biznesowe, szybko analizować wyniki działań marketingowych oraz jak sprawdzić swoją agencję.

Gotowa checklista co musisz mieć skonfigurowane na stronie internetowej, żeby Twoje reklamy działały a dane zbierały się poprawnie.