Praca - zobacz kogo aktualnie poszukujemy
#ThinkDigital.pl to agencja marketingu internetowego. Specjalizujemy się w kompleksowym wsparciu firm w marketingu internetowym: od przygotowania i wdrożenia strategii, poprzez audyt i optymalizację działań oraz strony internetowej, aż po skuteczne kampanie reklamowe oraz budowanie wizerunku marki w sieci.
Zawsze dowozimy najlepsze wyniki dla Naszych klientów.
Wyróżniamy się unikalną kulturą organizacyjną nastawioną na rozwój zespołu i maksymalne zaangażowanie w projekty w zgodzie z Naszymi naturalnymi talentami.
Do zespołu Social szukamy doświadczonej osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Social Media
Wymagania:
- Minimum 2 lata doświadczenia w marketingu w mediach społecznościowych, w tym w samodzielnym działaniu według ustalonego planu, realizacji strategii socialowej, prowadzeniu profili firmowych Facebook / Instagram.
- Biegła znajomość platform mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn oraz praktyczne doświadczenie w pracy z nimi i ich konfiguracji dla klientów.
- Doświadczenie z reklamami w mediach społecznościowych, w tym tworzenie i zarządzanie podstawowymi płatnymi kampaniami: promocje postów, konkursów, profilu itp.
- Umiejętność pracy w systemie wspierającym planowanie i publikowanie np. trello, asana., według harmonogramów, checklist, wytycznych i instrukcji, szczegółowo i terminowo, według wskaźników oraz norm jakości.
- Bardzo dobre umiejętności pisania oraz pracy z wykorzystaniem AI.
- Podstawowa znajomość programu do projektowania graficznego Canva w zakresie przygotowania prostych grafik – powielania szablonów przygotowanych przez grafika.
- Sumienność, odpowiedzialność, terminowość, samodzielność.
Będziesz odpowiedzialny/a za:
- Realizację strategii mediów społecznościowych dla Naszych klientów – prowadzenie profili firmowych Facebook / Instagram / Linkedin według harmonogramów.
- Pracowanie według ścisłych wytycznych w systemie wspierającym Twoją pracę według wskaźników oraz norm jakości dla Naszych klientów.
- Tworzenie i zarządzanie treściami w mediach społecznościowych, w tym tekstami, obrazami i filmami – samodzielnie oraz z wykorzystaniem AI według konkretnych instrukcji,
- Przeprowadzanie audytów konfiguracji profili firmowych oraz działań w SoMe.
- Tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi w mediach społecznościowych w podstawowym zakresie według konkretnych instrukcji.
- Analizowanie i raportowanie działań w mediach społecznościowych.
- Utrzymywanie bieżącej wiedzy na temat najnowszych trendów i najlepszych praktyk w mediach społecznościowych.
Oferujemy:
- Unikalną kulturę organizacyjną nastawioną na rozwój członków zespołu w zgodzie z ich naturalnymi talentami.
- Wsparcie członków zespołu metodą coachingową.
- Pracę w systemie pomagającym osiągać cele i lepiej realizować zadania według norm i wskaźników jakości.
- Jasny sposób działania, zasady, procesy i procedury.
- Atrakcyjną ścieżkę rozwoju zawodowego.
- Samodzielność w pracy.
- Pracę w nowoczesnej przestrzeni biurowej w centrum Krakowa (owocowe wtorki i inne benefity)
- Premie roczne po okresie próbnym
- Roczny budżet osobisty na szkolenia / rozwój.
Wynagrodzenie:
Gwarantowana podstawa to kwota z przedziału:
– w przypadku umowy zlecenie: 3800 zł netto – 4500 zł netto
– w przypadku umowy B2B: 4600 zł netto – 5200 zł netto
Jeżeli jesteś zainteresowana/y powyższą ofertą prześlij Nam swoje CV i weź udział w rekrutacji.
Zapraszamy!
ThinkDigital.pl to krakowska agencja marketingu internetowego. Specjalizujemy się w kompleksowym wsparciu firm w marketingu internetowym: od przygotowania i wdrożenia strategii, poprzez audyt i optymalizację działań oraz strony internetowej, aż po skuteczne kampanie reklamowe oraz budowanie wizerunku marki w sieci. Zawsze dowozimy najlepsze wyniki dla naszych klientów.
Wyróżniamy się unikalną kulturą organizacyjną nastawioną na rozwój zespołu i maksymalne zaangażowanie w projekty w zgodzie z naszymi naturalnymi talentami.
Do naszego zespołu szukamy na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Marketingu
Wymagania:
- Minimum rok doświadczenia w marketingu w mediach społecznościowych, w tym w samodzielnym działaniu według ustalonego planu, realizacji strategii socialowej, prowadzeniu profili firmowych Facebook / Instagram według wytycznych i instrukcji.
- Bardzo dobra znajomość platform mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn oraz praktyczne doświadczenie w pracy z nimi.
- Znajomość platformy WordPress + Woocommerce w zakresie edycji treści i grafik, obsługi sklepu internetowego.
- Umiejętność pracy w systemie wspierającym planowanie i publikowanie np. Trello, Asana, według harmonogramów, checklist, wytycznych i instrukcji, szczegółowo i terminowo, według wskaźników oraz norm jakości.
- Dobre umiejętności pisania oraz pracy z wykorzystaniem AI.
- Znajomość pakietu Office umożliwiająca tworzenie i edytowanie prezentacji, ofert dla klientów, pracy z tabelami i optymalizacją procesów.
- Podstawowa znajomość programu do projektowania graficznego Canva w zakresie przygotowania prostych grafik – powielania szablonów przygotowanych przez grafika.
- Sumienność, odpowiedzialność, terminowość, samodzielność.
Będziesz odpowiedzialny/a za:
- Obsługę sklepu internetowego w zakresie edycji treści i grafik, obsługę procesu sprzedażowego kursów i szkoleń, obsługę sprzedaży usług (w zakresie przygotowania i wysyłania ofert według wytycznych), odpowiadanie na wiadomości i zapytania ze sklepu i stron www (mailowo według procesu lub telefonicznie).
- Panowanie nad kalendarzem i organizacją pracy.
- Organizację szkoleń i kursów online, a także procesowanie nowych produktów według procedur.
- Realizację strategii mediów społecznościowych dla naszych marek – prowadzenie profili firmowych Facebook / Instagram / Linkedin według harmonogramów i checklist.
- Pracowanie według ścisłych wytycznych w systemie wspierającym Twoją pracę według wskaźników oraz norm jakości dla naszych marek.
- Tworzenie i zarządzanie treściami w mediach społecznościowych, w tym tekstami, obrazami i filmami – samodzielnie oraz z wykorzystaniem AI według konkretnych instrukcji,
- Analizowanie i raportowanie działań dotyczących sprzedaży w sklepie według konkretnych instrukcji.
- Utrzymywanie bieżącej wiedzy na temat najnowszych trendów i najlepszych praktyk w mediach społecznościowych.
Oferujemy:
- Unikalną kulturę organizacyjną nastawioną na rozwój członków zespołu w zgodzie z ich naturalnymi talentami.
- Wsparcie członków zespołu metodą coachingową.
- Pracę w systemie pomagającym osiągać cele i lepiej realizować zadania według norm i wskaźników jakości.
- Jasny sposób działania, zasady, procesy i procedury.
- Atrakcyjną ścieżkę rozwoju zawodowego.
- Samodzielność w pracy.
- Pracę w nowoczesnej przestrzeni biurowej w centrum Krakowa (owocowe wtorki i inne benefity).
- Premie roczne po okresie próbnym.
- Roczny budżet osobisty na szkolenia / rozwój.
Wynagrodzenie:
Gwarantowana podstawa to kwota z przedziału:
– w przypadku umowy zlecenie: 3280 zł netto – 3500 zł netto
– w przypadku umowy B2B: 3300 zł netto – 4000 zł netto